2017. márc. 11.

Összezavarodva

Na most jön az, hogy azt mondom, hogy lehet, hogy addig, amíg nem rendezem le legalább magamban ezt a rengeteg mindent, amivel kapcsolatban össze vagyok zavarodva, lehet, hogy inkább nem írok. Mert minek is? Ködösítsek itt, hogy minden rendben? Vagy nyavalyogjak azon, hogy nincs? Esetleg írjak valami unalmas kis semmit, ahogy mostanában annyiszor, csak azért, mert valamikor régen megfogadtam valamit, és azóta tényleg annyira szokásommá vált, mintha így is születtem volna már?


9 megjegyzés:

  1. :-(
    Kívánom, hogy mindent sikerüljön elrendezned magadban és az életedben is Dius.

    VálaszTörlés
  2. Remélem Dius, hogy hamar és megnyugtatóan elrendeződik benned minden! Nekem hiányozni fogsz - ha csak rövid időre is - gyere vissza minél hamarabb!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik, képtelen vagyok igaziból távol maradni, még ha érdemi iromány nem is születik majd, azért biztos, hogy minden nap jelentkezni fogok, mert hiányzott már napközben is, a tudat miatt. :D

      Törlés
  3. Remelem minden rendbe jon!
    En idekattintok majd gyakran.

    VálaszTörlés
  4. Dius, virágnyelven írok, de érteni fogod. Ha megpiszkálnak egy sebet, akkor az fáj, szúr, felszakad. Esetleg gennyes lesz. Mindennap ápolni, tisztítani kell, hogy begyógyuljon. Ha nem ápolod elfertőződik, még nagyobb bajd okoz, ha ápolod, akár nyom nélkül (vagy csak pici heggel) gyógyulhat. Azt javaslom ápold, tisztítsd, gyógyuljon gyorsan. :-* tudod, hol érsz el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :-* <3 Biztos, hogy foglak keresni. (ha már tudom, mi lesz a kérdésem)

      Törlés