2015. jún. 5.

Nyűg

Ma nagyon nyűgös vagyok, és ennek legfőképp az az oka, hogy még holnap is megyek dolgozni. Amúgy sem nagyon találom a helyem a héten sehol sem, mert mégiscsak megzavar ez, hogy nem a saját, megszokott műszakomban vagyok. Pedig a feladat ugyanaz, de valahogy mégsem. Szimpla hülyeség csupán, tudom én is. Jó, persze, nyűgös vagyok attól is, hogy egész héten folyton éreztem, hogy még mindig "dolgozik" az az akármi, amiről nem tudjuk hogy micsoda a vesémben, mert szurkál, görcsölget, szóval nem az igazi.
Meg még attól is, hogy én holnap dolgozom, Balázs meg majd vasárnap. És akkor mondhatjuk is, hogy viszlát hétvége...
Nincs kedvem holnap hajnalban kelni, és hülye módon  húzom még az időt, hogy minél később kerüljön sor a lefekvésre, mert ha már lefekszem, akkor nagyon hamar reggel lesz. Így meg majd nagyon álmos is leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése