2020. jan. 9.

Mindjárt vége is

Már csak egy napot kell ezen a héten munkával tölteni. A nagyon nagy részén túl vagyunk a hétnek. Nagy volt a kísértés, hogy legalább egy napot itthon maradjak, de aztán nem engedtem a csábításnak. Ilyen hamar nem lehet szabadságot ellőni, mert még jó sok ilyen hét lesz, és később jobban fog kelleni. Meg egyébként is van dolgom a héten már bőven.
Annak örömére, hogy ilyen kitartó voltam, kértem magamnak időpontot masszázsra. Tavaly megígértem magamnak, hogy az idén legalább havonta egyszer megint járni fogok, és éppen itt is van az ideje elkezdeni.
Lassan fodrászt is kell keresnem, vagy eldöntenem, hogy akkor tényleg nem akarok többet oda menni, ahová járni szoktam, vagy akarok még esélyt adni neki. De erre még alszom egyet-kettőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése