2020. jan. 25.

Meccsnap

A tegnapi vesegörcs után szerencsére ma úgy ébredtem, hogy már csak nyomokban éreztem, hogy valami ott nem teljesen kerek. Már tegnap is leginkább amiatt izgultam, hogy nehogy na ne tudjak meccsre menni. Kevés dolog tud visszatartani onnan, de egy kiadós vesegörcs azért még engem is itthon tartana.
Az Mlsz időszámítása szerint ma megkezdődött a tavaszi szezon. Jobban örültem volna, ha legalább az időjárás is asszisztál ehhez legalább egy kis napsütéssel, de ez nem jött össze. A napot ma sem láttuk, csak onnan volt sejthető, hogy megvan még valahol, hogy nem volt sötét, csak szürkeség.
Jó hangulatú meccset láttunk, nyertünk négy nillra, egy szavunk nem lehet a kezdésre. Hiányzott már egyébként, tök jó volt megint ott lenni a lelátón, szurkolni, örülni. Láttunk nagyon szép megmozdulásokat, nagy gólokat.
És természetesen elkészült a szokásos szelfi is a meccs előtt.

2 megjegyzés:

  1. Látom Dius, ti is ugyanazt csináltátok, amit mi :) ! Gondoltam rátok :) ...

    VálaszTörlés
  2. Nekem is eszembe jutott, hogy vajon ott vagytok e? Ezek szerint igen...kár is lett volna kihagyni egy ilyen meccset.

    VálaszTörlés