2019. szept. 1.

Meccsnap

Hát rögtön a tanév mínusz egyedik napján szereztünk egy rossz pontot az utolsó általános iskolás évünkben, de annyi baj legyen. A rossz pontért cserébe a csapatunk három pontot szerzett megint a bajnokságban, mert nyertünk. Az évnyitó meg amúgy is legyen hétfő reggel, teljen el vele egy fél tanítási nap, ne az utolsó szabad délutánt rövidítsék meg.
Furcsa meccs volt a mai, mert már a hatodik perctől csak tíz emberrel játszottunk, egy szerencsétlen talpalas után kiállították az egyik játékosunkat. Így aztán nyilván másképp kellett játszani, meg amúgy is mindig látványosan nehéz a kisebb/sikertelenebb csapatok ellen. De még a kihagyott tizenegyes ellenére is sikerült nyerni, és ez a lényeg.
Meg az, hogy ma délután is nagyon jó volt nekünk ott lenni, együtt szurkolni.

Csak a pontosság kedvéért...nem híztam meg hirtelen, a sálam van a nadrágom "korcába" belefúzve.

5 megjegyzés:

  1. Személy szerint én mindig is felesleges hülyeségnek tartottam az ünneplős, igazgatói hegyibeszédes évnyitókat. Szeptember első hétköznapján 8-kor jó kis épp menő zeneszámokkal fogadnám a gyerekeket, alatta mindenki felfedezhetné, örülgethetne az osztálytársainak, aztán két-három óra az osztályfőnökkel, aki elmondaná a szükséges tudnivalókat, mesélhetnének a diákok, hogy telt a nyaruk, így az oszifő, meg a diákok is tudhatnák, ki, milyen élményekkel, vagy problémákkal vág neki a tanévnek. Egyébként, majdnem megszekáltalak Dius, hogy családbővítés? :-) Sok sikert, a srácoknak, a tanévre, neked meg angyali türelmet! Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem bánnám a csaladbővítést sem, de ezzel egyedül vagyok a családban. 😊
      Valami ilyesmit képzelnék el én is évnyitó helyett.

      Törlés
  2. Nálunk hétfőn reggel van, szerencsére. Szerintem is tök gáz, hogyha belerakják az ember hétvégéjébe. Épp eléggé be van osztva az időnk, meg a gyerekeké tanév közben. Ez az egy nap visszarázódás meg kell nekik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az első hetet is nyugodtan rá lehetne szánni a fokozatos visszarázódásra.

      Törlés
    2. Amúgy igen. Pláne a nagyobbaknál. Ők ilyenkor ki vannak éhezve a haverokra, pláne, ha a nyáron nem is nagyon találkoztak. Az elsősöknél úgy látom pont fordítva van, nekik már jól esik ilyenkor elővenni a füzetet, és csinálni valami iskolásat. Marci is szomorú volt kicsit, hogy még nem tanultak meg délutánra olvasni :-)

      Törlés