2019. máj. 17.

Újabb pipa

A bakancslistámon. Akár rögtön két helyre is rehetnék pipát, de igazából csak az egyik volt rajta, a másik menet közben jutott eszembe.
Szóval ma életemben először voltam egy koncerten. Na nem egy ilyen Arénás nagykoncerten, hanem csak egy kis helyi rendezésűn. Kowalskyék voltak a fellépők, őket meg nagyon szeretem, így nem nagyon volt kérdés, hogy szeretnék menni.
Az sem szegte a kedvemet, hogy Balázs nem akart velem jönni, és a gyerekek sem nagyon rajongtak az ötletért. Az érdemli ki a második pipalást a listámon, hogy mindezek ellenére nem hátráltam meg, és nem maradtam itthon suttogva, mint ahogy ezt tettem volna eddig bármikor.
Igaz, Patrik végül elkísért, de közben találkozott a barátaival is.
A koncert nagyon jó volt, hihetetlen fényjáték kísérte. Volt egy hosszabb blokk, amikor a stroboszkópok már majdnem soknak bizonyultak, de nem volt semmi gond.
Örülök, hogy elmentem, jó kis kikapcsolódás volt így péntek este.

1 megjegyzés: