2019. máj. 22.

Nem nagyon

Nem nagyon van változás sem a hangulatom körül, sem a sógorom állapotában, sem pedig az időjárásban. Miután minden mindennel összefügg, így nyilván ezek is. Most már ott tartok, hogy nem tudom elképzelni, hogy lesz még olyan, hogy nem kell kabát, kardigán, pulcsi. Május végén. Azt nagyon remélem, hogy az olyan jóslásoknak nem lehet hinni, amik azt mondják, hogy nem is lesz az idén nyáron harminc foknál melegebb. Ezt nagyon nem szeretném, de sajnos nincs se ráhatásom, se beleegyezésem.
Megint úgy írok, hogy közben a szemem folyton be akar csukódni. Legjobb lesz, ha el is megyek lefeküdni, mert megint úgy járok, mint tegnap...amikor ülve aludtam a kanapén fél egyig. Akkor felriadtam, és bementem az ágyamba, de abban a pár pillanatban, amikor megébredten, hirtelen azt sem tudtam, hol vagyok.

3 megjegyzés:

  1. Pont tegnap néztem meg az előrejelzést. Ami persze nem biztos, hogy úgy lesz, ahogy mivel nagyjából tényleg csak aznap derül ki milyen is lesz valójában az idő, de azt láttam, hogy max. 30 fok és szinte nem is lesz olyan, hogy valamelyik héten ne essen legalább egyszer. :( :( A 30 fok még nem is lenne baj, mert a nap erejét nagyobbnak érezzük, de ha esni fog én kidőlök. :/ Egyszer volt egy olyan év, amikor totál ilyen volt, emlékszem haza kellett jönnünk a Balatonról, mert annyira fáztunk és napokig semmit nem lehetett csinálni az eső és a szél miatt. Borzasztó, ha ilyen lesz én a kardomba esek. :(

    VálaszTörlés
  2. Ó én is a kardomba dőlök vagy Tamiéba:)! és a gyümölcsöket is sajnálnám, mert most tényleg sok van mindenből, de a sok esőtől tönkre fognak menni:(( valóban volt ilyne nyarunk, ha most is ilyne lesz, ki se tesszük a medencét. Normális nyarat akarok, a tavalyi olyan szép volt!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem közös kardbadőlés lesz ebből, mert én is csatlakozom hozzátok.

    VálaszTörlés