2019. máj. 26.

Ez a nap más

Ez a nap más, mint a többi...énekelhették volna ma nekem, ha olyan dalos pacsirta lenne itt a férfitársaság. Igaz, még én magam sem vagyok benne biztos, hogy értékeltem volna, ha így tesznek.
Mert az biztos, hogy más volt ez a nap, mint a többi ilyen. A legkevésbé sem vágytam ünneplésre, meg társaságra. Patrik egész nap nem volt itthon, a választáson vett részt delegált tagként. Tetszett neki, bár voltak unalmas órái, se azt mondta, rosszabbra számított, mint amilyen volt. Az meg igen furcsa érzés volt, hogy a szavazóhelyiségben ott ült az asztal másik oldalán ő is. A legfiatalabb volt a tagok között, meg merem kockáztatni, hogy az egész városban sem volt nála fiatalabb tagja a bizottságnak.
Azért persze minden kedvetlenség ellenére felköszöntöttek, kaptam tortát is...merthogy éppen ma már negyvenegy éves lettem.  És mától hivatalosan is megkaptam a Fradi bérletemet ajándékba. 💚 Ezzel akár az összes többi szülinapra ki is találtuk, mit szeretnék kapni.

3 megjegyzés:

  1. Isten éltessen sokáig, Dius :) !
    (Mostanában nem vagyok nagy FB-os, sajnálom, hogy csak így utólag... Puszi :) !)

    VálaszTörlés
  2. kicsit késésben, de nagyon boldog utószülinapot kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen. 😘💚

    VálaszTörlés