2019. jan. 20.

Kemény volt

Már akkor is tudtam, amikor elhoztam a könyvtárból, és figyelmeztettek is rá, hogy "az nagyon szomorú". Tudtam, hogy ha képes leszek rá, hogy elolvassam, nagyon kemény lesz. Egyszer már egy hasonló témájú kifogott rajtam, azt azóta sem tudtam a kezembe venni.
De most ezt a könyvet elolvastam. Sírtam rengeteget közben, nagyon mélyen felkavart, eszembe jutott egy csomó minden közben. Másokról, akiket láttam már így, és ugyan voltak sejtéseim, de mégsem voltak azok semmik sem ezekhez képest, amiket olvastam. És igen, az is eszembe jutott, hogy egyszer régen odaállítottak ennek a világnak a szélére. Szerencsém volt, mert végül nem kerültem beljebb, nem kellett ismeretséget kötnöm, és beköltöznöm ebbe a világba. Azt remélem, hogy a sors kegyes lesz, és soha nem is kell semmilyen szerepben sem megismernem közelebbről.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése