2017. dec. 9.

Úgy látszik

Ez az advent nem az, amit sokáig fogok emlegetni. Legalábbis biztosan nem azèrt, mert olyan meghitt, ès ráhangolódós, ahogy az szerencsère sokaknál van. Igaz, ezzel nagyjából az első olyan decemberben szembesülhettem, amikor a kereskedelemben kezdtem el dolgozni, annak is olyan ágazatában, amelyik ilyenkor egyfajta erőltetett menetben áll helyt, hogy az egyre csak növekvő igènyeket ki tudja szolgálni.
Mindezen túl, az előző hètvègèn az az őrült migrén kínozott, ma reggelre úgy èbredtem, hogy tiszta nátha voltam. Mit mondjak? Nem èpp erre vágytam, nyilván, mert az egy dolog, hogy bőven túlèlhető, mert se lázam nincs, se a torkom nem fáj, de kedvem pont semmihez nincs kèt orrfújás között.
Na de majd ezen is túl leszek.

1 megjegyzés:

  1. Jobbulást Dius! Én két hete küzdöm a náthával, bár megelőzte egy pár napig tartó torokfájás :( A nátha az egyik legrosszabb dolog, jól kiüti az embert, hiába "csak" nátha. Gyógyulj meg hamar!

    VálaszTörlés