2017. dec. 12.

Furcsa

Olyan èrdekes ez a mostani megfázàsom. Valahogy nem csúcsosodott ki, ès ezt simán azzal magyarázom, hogy szedem a grapefruit mag cseppeket. Igaz, sikerült a gyógyszertàrban olyan szörnyen keserűfű vennem, hogy már akkor is hányingerem van, ha az üvegre nèzek. (Ès lehet, hogy èpp emiatt az undor èrzès miatt nem volt elèg hatásos, ami az immunerősítő hatást illeti) Szóval nem lettem igazán sz.rul, cserèben napok óta olyan közèpsz.r állapotban vagyok. Időnként mintha èreznèm a torkom, nèha teljesen bedugul az orrom, de vannak olyan időszakok is, amikor èpp csak annyit èrzèkelek, hogy sem ízt, sem szagot nem èrzek.
Ez viszont azèrt legyűr annyira, hogy kedvem ne legyen semmihez. Próbáltam azèrt tegnap is úrrá lenni a kedvetlensègen, ès nekiálltam, hogy akkor megrendelem mèg gyorsan, amit mindenképpen így kellene beszereznem. De csupa kudarcèlmèny èrt, mert az egyik, amit akartam nincs raktáron, a másik nem volt megfelelő mèretben, a harmadik helyen nem találtam mèrettáblázatot, így nem mertem rendelni. Most ezek helyett is újra kell tervezni mindent. Ami nem egyszerű ebben a semmire sem jó állapotban.
Legalább holnap már szerda lesz, így már majd a munkanapok felèn túl leszünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése