2014. aug. 29.

Dögfáradt

Azt nem mondhatom, hogy nem voltam aktív ma, mert jó sok minden belefért Ugyan nagy csalódás ért reggel korán, amikor kiderült, hogy mégsem tudok ma délben hazajönni, de azért némi átszervezéssel csak megoldottam mindent, amit akartam. Még fodrásznál is voltam. :)
Megérkezett a gólyatáboros gyerekünk, aki gyakorlatilag hullaként jött.. és naná, hogy nem volt kedve mesélni semmit, mikor elsősorban az ágyára vágyott csak. :) Azért este már elárulta, hogy jól érezte magát, szimpatikusak az osztálytársai is. Reméljük ez így is marad. :)
A két kicsinek meg már megkezdődött a tanév. Legalábbis hivatalosan is megnyitották a 2014/2015-ös tanévet. Még mindig nem várom. :)
Gyakorlatilag hullára fárasztottam magam a héten a napi négy-négy és fél óra alvásokkal, meg a többi egyéb dologgal.
De a jó hír, hogy holnap szombat lesz. És nem megyünk dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése