2014. márc. 14.

Ilyen sem volt még...

...avagy valami van a levegőben. Mindenképpen lennie kell, front jön (ahogy ígérik) vagy nem tudom, de ma este olyan történt, ami még sohasem. Legalábbis azóta biztosan nem, mióta három gyerekünk van.
Képzeljétek csak el, hogy az összes gyerekem fél kilenckor már aludt. És már ahhoz is úgy kellett őket ébreszteni, hogy megfürödjenek. Bárhogy is sajnáltam őket miatta, már nem lehet elbliccelni a fürdést, mint esetleg babakorukban. A babaillat nemhogy messze szállt, de nem is mindig tudom már én sem elhinni, hogy olyan is volt itt. :)
Úgyhogy most akkor, miután nem nagyon tudok mit kezdeni én sem magammal már, csatlakozom a többiekhez, és lefekszem. Mert amúgy ilyen sem volt még mostanában. Sőt, nem is tudom volt e már valaha.
De most már meg van örökítve, nem fog feledésbe merülni. :)


2 megjegyzés:

  1. kipihentétek magatokat? (tegnap este 9-kor én is a fejemre húztam a takarót és elaludtam)

    VálaszTörlés
  2. Nagyjából. :) Lehet, hogy akkor tényleg volt valami a levegőben tegnap este? Vagy csak az alvás világnapját ünnepeltük meg. :D

    VálaszTörlés