2012. okt. 1.

Nehéz kezdet

Mindig úgy járok mostanában, hogy mire odáig eljutok, hogy na, akkor írok, addigra elfogy belőlem a szufla. A nagyobb lélegzetvételű dolgokat ilyenkor már nem tudom megírni, mert félúton úgy elfáradnék bele, hogy nagyon gyorsan be akarnám fejezni, utána meg bánnám, hogy kihagytam ami kimaradt. Így ezek maradnak mindig talonban. Pedig van egy pár ilyen. De el nem szaladt még sosem semmi, úgyhogy sor kerül majd rá. 
Ma este mindenki jó hamar kidőlt, pedig még csak hétfő van. Jó, hát már október van, érezhető a szeptemberi fáradtság mindannyiunkon, mert akárhogyan is, nem semmi az iskolába járás. Kelni, figyelni, tanulni, készülni, dolgozatot írni, felelni, és még emellett mennyi apróság, amit észben kell tartani. A fiúk ebből egyelőre jobban vizsgáznak, mint én, mert nekem még vannak hiányosságaim. Elfelejtem aláírni a leckét, meg ilyenek. Na, világ nem dől össze ettől azért, meg én sem a kardomba, csak hülyeség, hogy mindig hétfő délután jut eszembe, hogy alá kellett volna írni. :D 

De mit szólnátok egy újabb szavas-mondatos játékhoz? Kinek mi tetszik..... csak írjátok, hátha lesz belőle valami. :D 

10 megjegyzés:

  1. Nem írják maguknak alá a gyerekek? ... Hja kérem! Ha egyszer jól tanulnak. :))

    VálaszTörlés
  2. Hát, már én is fáradtnak érzem magam... De még mindig megváltás a nyári szünethez képest. (Ok, ok, én nem dolgozom...)

    VálaszTörlés
  3. Jó, jóóó, legyen! :)

    Az én mondatom:

    "Apró, gyöngybetűkkel körmölt, olyan óvatosan, lélegzetvisszafojtva mintha csak egy éppen írni tanuló kisfiú volna."

    Szükség esetére még egyet, szorgalminak:

    "Ahogy lement a nap, tudta, minden reménye elszállt."

    VálaszTörlés
  4. MJ, még nem. :D
    Dominika, én már várom a nyári szünetet. :D
    Poppy, köszi. Ahogy elnézem, még szükség lesz pár szorgalmira tőled. :)

    VálaszTörlés
  5. Ó, hát én azt gondoltam, hogy várok a mondataimmal, míg látom, a többiek mit írnak, hogy valami jó csavarosat találjak ki... :-)))
    No de akkor Poppy-hoz hasonlóan én is többet írok:
    A csendes szobában a falióra monoton kattogása lenyugtatta valamelyest, de tudta, hogy amit az előbb látott, még csak a kezdet, ezután jön a java!
    És:
    Már majdnem felért a domb tetejére, amikor hangos és vidám gyerekkacajra lett figyelmes, de nem látott senkit.
    Ráadás:
    Látta, hogy a neonzöld nyakörves kutya milyen hűségesen követi kis bicebóca gazdiját.

    Ennyi tőlem, remélem, lesz még, aki ír!!! Mert úgy jobb lenne...

    VálaszTörlés
  6. Köszi, Dominika. Úgy tűnik, most csak kettőtöket sikerült "táncba hívni". :) De még várunk, hátha...

    VálaszTörlés
  7. "Csak állt a falevelekkel borított járdaszegélyen, egy jókora fatörzset ölelve, és megvárta míg a kukásautó az utca összes kukáját kiüríti, majd integetve távozott."

    "Miközben egy jó nagy tál mákostésztára gondolt lecsöpögött a kefír a nadrágjára."

    és a szavak: medvetalp, kapanyél, forgószék

    VálaszTörlés