2018. dec. 25.

Karácsony első napja

....van. Köszönt, és minden jót kíván egy csíz a csupasz körtefán.
Ma a szó legszorosabb értelmében semmit sem csináltam. Na jó, egy adag ruhával elindítottam a mosógépet, leginkább azért, mert volt a szennyesben egy olyan felsőm, amit fel akartam venni. De ezen kívül nem volt egész nap semmi dolgom, apósomhoz mentünk ebédre.
A fiúk kaptak egy csocsó asztalt a húgoméktól, délelőtt rakták össze. A szerelés közben Balázs emlegette sűrűn sok mindenki nőági felmenőjét, mert hiányoztak csavarok, meg ilyen mindenféle apró, de nagyon bosszantó dolog merült fel menet közben.
Aztán délután, amikor a sokadik kör csocsó parti ment már, akkor én is kívántam magamban minden jót a húgomnak (és gondoltam is, hogy lehet, hogy valami dobkészletet veszek a kisfia februári szülinapjára), mert pár perc alatt olyan hangzavart csinált ez a csocsó, hogy kb a kocsmában is lehettünk volna.
Jó, majd megszokjuk ám, nem vagyunk ilyen gonosz dögök, csak kicsit sokkolt az élmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése