2018. dec. 28.

Így jártam

Voltatok már úgy, hogy eleve rosszkedvűen ébredtetek fel? Mert én ma pont így jártam. Tudom, hogy álmodtam valamit, mert amikor először felébredtem, még foszlányokra emlékeztem belőle. Már akkor sem éreztem jól magam tőle, és azért is aludtam vissza, mert el akartam felejteni. A felejtés rész sikerült is, mert azt nem tudom mi történt álmomban. De az egész napomra rányomta a bélyegét. Rosszkedvű voltam, és olyan, mint aki nem is aludt egy percet sem. Fájt a nyakam és a hatam is. Aztán egy idő után már attól voltam még frusztrálta boldog, hogy képes vagyok egy jó kis szabadnapot ilyen hülyeséggel elrontani.
Remélem ma éjjel békén hagy ez az álom, és holnap egy sokkal jobb napra ébredek.

1 megjegyzés:

  1. Remélem ma semmi sem zavar be nálatok, legyen szép és vidám napotok :) !

    VálaszTörlés