2018. dec. 31.

Az utolsó idei

Mi más is lehetne, mint egyfajta összegzés, amihez a kérdéseket a neten találtam (és a forrást elfelejtettem kimásolni...)
Mi volt a legfontosabb cél, amit idén elértél? Megtanultam kiállni magamért.

Mi volt a legnagyobb szakmai siker? Ilyen nem volt, ez továbbra is várat magára

Mi tett igazán büszkévé? Patrik érettségi bizonyítványa, Roli angol teljesítménye, Erik focis hozzáállása, Patrik egyetemi felvélije

Miben fejlődtél a legtöbbet? Abban, hogy magamat előrébb tudjam sorolni azon a képzeletbeli rangsoron, ahol eddig a legutolsó voltam

Mi volt a legnagyobb hiba és mit tanultál belőle? Hagytam egy komoly dolgot megbeszélés nélkül elsikkadni. A tanulság: a következő évben az egyik legkomolyabb célom erre megoldást találni

A legnagyobb akadály, amit sikerült legyőzni? Saját magam.

Mit tanultál magadról idén? Erősebb és határozottabb vagyok, mint azt gondoltam volna.

Ki az, akitől a legtöbbet tanultál? A férjem, és a gyerekeim.

Új dolog, amit kipróbáltál? Nem emlékszem ilyenre

Az év legjobb döntése? A Fradi bérlet

Az év legrosszabb döntése? Mit tanultál belőle? Ugyanaz, ami a legnagyobb hiba is volt

A legnagyobb nevetés? Nagyon sok vidám pillanatunk volt, a legutolsó ilyen Roli "kárára" történt a keszthelyi McDonald's-ban

A legemlékezetesebb esemény? A Szigligeten hajózás, amikor Patrik is vezette a hajót, a Derby, ahol teltház volt, a nőnapi meccs, ahol játékos kísérő voltam....és még jó pár ilyen

Mi az, amit leginkább megbántál? Hogy nem nevettem többet

A legnagyobb csalódás? A főnökeim

Az év legjobb könyve? Hűha...nincs legjobb...az összes könyvet szerettem, amit elolvastam

Kedvenc idei film? Valami Amerika 3

A legjobb színházi előadás vagy koncert? Egyiken sem voltam.

Mi volt az a szakmai előadás, amiből a legtöbbet tanultad? Nem jártam szakmai előadáson.

Új szokás, amit az idén alakítottál ki? Ha nincs kedvem hétvégén főzni, akkor pizzát rendelünk

Rossz szokás, amit elhagytál? Minden rossz szokásom stabilan megvan. (Cigizés, körömrágás)

Mi volt az-az alkalom, amikor igazán kiálltál magadért? Amikor a főnökömnek elmondtam, hogy miért vagyok csalódott

Mi volt a három legjobb dolog idén? Fradi meccsek, nyaralás, balatoni kirándulások

A legjobb dolog, amit valaki értem tett: a Fradi bérlet, amit a szülinapomra kaptam, a hajózás, amikor a kapitány vendégei voltunk, a táblácska, amit a szülinapomra kaptam

Valami, amit másokért tettem: karácsonyi ajándék apósomnak és a sógoromnak

Ha meg lehetne változtatni valamit az elmúlt évből, mi lenne az? Tovább tartana a nyár. 😊

Amiért hálás vagyok idén: Minden napért, amit a családommal tölthettem

Az év embere? Balázs (mert sosem adta fel, pedig néha nagyon nehéz dolga volt), Patrik (mert eltervezte, és megvalósította...), Fruzsi a Groupama Arénából (mert bármikor fordulhattam hozzá, szívesen segített), Miki bácsi (mert életünk legnagyobb családi élményét köszönhetjük neki), Timi és Tibi (mert nélkülük sosem lenne ilyen jó a nyarunk)

Három szó, melyek leginkább összefoglalják az évedet: hajózás, szurkolás, család

Ha visszatudnál utazni az időben - az év elejére - milyen tanácsot adnál magadnak? Csak arra fordíts sok energiát, amire érdemes!

De azt hiszem, hogy mindez kiderült itt év közben is mindenkinek. 
Kívánom mindenkinek, hogy minden vágy, álom és cél, ami esetleg az idén nem valósult meg valamiért, az a következő évben legyen valóság. Kívánom mindannyiunknak, hogy bloggerként továbbra is találjuk meg a saját és egymás blogjában azt, amiért valamikor elkezdtük írni is a magunkét, és olvasni is másokét. 
Köszönöm, hogy az idén is olyan sokszor segítettek nekem a vívódásaim során, hogy velem együtt örültetek, hogy velem együtt drukkoltatok mindenért .
Boldog új évet kívánok mindenkinek. Jövőre onnan folytatjuk, ahol most abbamaradt. 

4 megjegyzés:

  1. Boldog új évet kívánok, Dius!

    VálaszTörlés
  2. Itt is nagyon boldog, vidám, továbbra is ilyen lendületes és meccsekre járós új évet kívánok, sok szeretettel Nektek :) !

    VálaszTörlés
  3. Szinte egész évben olvasgattalak, ahogy már régóta :)
    Csodálom az erődet, kitartásodat..

    Boldog j évet kívánok Neked, Nektek :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen mindenkinek. Kataca, de jó téged újra "látni". :)

    VálaszTörlés