2017. okt. 20.

Péntek

Végre vége a hétnek, és nem kell hajnalok hajnalán felkelni. Szörnyen megvisel ez a korán kelés, pedig igazából csak addig van baj, amíg tényleg ki nem kelek az ágyból. Ha az megvan, utána már nagyon gyorsan felébredek, és összekapom magam, és simán képes vagyok háromnegyed órával ébredés után már dolgozni is. Meg amúgy az meg tök jó, hogy ilyenkor már háromkor itthon vagyok, de mégsem tudom megszeretni.
Mindenesetre most, hogy vége lett a hétnek, meg is jutalmaztam magam, és délután elmentem a könyvtárba, mielőtt a bevásárlás tortúra elkezdődött. Alaposan betáraztam magamnak könyvből, mert egy csomó olyan került a szemem elé, amit nem akartam otthagyni.


Most még az sem zavar, hogy elromlik az idő a hét végére, mert nincsenek nagy terveim erre a három napra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése