2015. aug. 31.

Itt a vége, mert kezdődik..

Hát akkor ennyi volt a gondtalanság, mert a mai nappal véget is ért. Elcsépelt frázis (de igaz), hogy mintha csak tegnap lett volna, amikor az évzáróra mentünk. Jó kis nyár volt, és biztos, hogy ezért is esik annyira nehezemre búcsút venni tőle. Minden megvolt, aminek lennie kellett, de azért hagytunk a következőre is még olyat, amire az idén nem került sor. :)
A gyerekeknek igazi nyaruk volt, mert az idő nagyon nagy részében azt csináltak, amit csak akartak. Néha besegítettek ezt-azt, de nem volt kötelező program, hogy mosogassanak, vagy porszívózzanak, vagy takarítsanak. Szerintem ez így jó. Lehet, hogy amúgy nincs igazam, de nekünk bejött. :)
A holnapi iskolakezdés úgy ül a nyakamon, mint valami mumus. Egyetlen porcikám sem vágyik rá, és tökéletesen meg tudom érteni Eriket, aki megkérdezte, hogy nem lehetne e, hogy rögtön a három nap szülői igazolással kezdjen? Aztán még ezek után bepróbálkozott egy hasfájással is, hátha bedőlök, de sajnos ennél már én is rutinosabb vagyok. Azért sajnálom, persze, és ha tehetném, háromszáznégy napot is igazolnék, de ez nem így működik.
Majd belerázódunk, és majd ha már nem lesz ilyen nyár-feeling az időjárás miatt kicsit másképp fogom viselni én is. :)
Mindenkinek sikeres tanévet kívánok, teljen gyorsan az idő, és legyen hamar nyári szünet újra. Azoknak pedig, akik holnap mennek először iskolába, kívánom, hogy a most érzett lelkesedésük maradjon meg mindig, és legyenek nagyon jó iskolás éveik. :)
Nektek pedig kedves Anyukák kitartást kívánok az öntapadós tankönyvborítókhoz, a temérdek papírhoz, amit ki kell tölteni, a folyamatos "résen levéshez", ami majd ahhoz kell, hogy mindig minden időben ott legyen az iskolában. Alig pár hónap, és túl leszünk ezen is. :)

1 megjegyzés:

  1. Én vártam a tanévkezdést. Az enyémek mg kicsik, az egész nyarat meg kellett oldanunk. Táborok, itt egy nap, ott egy nap ... nekem nehéz volt.

    VálaszTörlés