2014. nov. 27.

Van nektek is?

Észrevettétek már? Nálatok is van? Már hétvégén akartam kérdezni, csak aztán elfelejtettem, de most, hogy itt ülök egyedül a sötét szobában, eszembe jutott újra.
Szóval, nálunk van kandalló. Semmi mást nem kell tennünk, ha azt akarjuk, hogy működjön, minthogy megnyomjuk a tv-n a bekapcsoló gombot, és voila, máris ropog a tűz a kandallóban. Nem hülyültem meg, tényleg így van. Azt nem tudom, hogy mióta van ez a csatorna, nálunk múlt héten fedeződött fel.
Teljesen igazi tűz van benne, időnként megjelenik a kéz is, ahogy fát rak rá, mielőtt leégne teljesen. Hallani, ahogy ropog a fa. :D Non-stop ég a tűz, úgyhogy az ember bármikor vágyik egy kis megnyugvásra, csak odaül a tévé (akarom mondani a kandalló) elé, és bámulja a tüzet.
Kétségtelen, hogy van benne valami...
De hogy ki lehetett, akinek eszébe jutott, el sem tudom képzelni. :D

Na ki vele, kinél van még?

11 megjegyzés:

  1. Nálunk is van. :-)
    Sőt így akváriumunk is volt egy időben.

    VálaszTörlés
  2. :D
    Vendégségben voltunk nem rég, ott láttam először ilyet.
    Ha nincs igazi kandalló, kétségkívül megteszi. :)
    Mondtam is a férjemnek, hogy ez aztán a remek ötlet, beszereltetünk télire egy webkamerát a nappalinkba, és interaktív módon lobogtatjuk a tüzet a kandallónkban. Időnként belemosolyognék a kamerába, lehetne e-mailben üzeneteket kérni, én azokat beolvasnám, vagy verset, ilyesmi... :D

    VálaszTörlés
  3. nekünk nem csatorna van, hanem olyan alkalmazásféle. Mi nem használjuk. Nem melegít eléggé :)

    VálaszTörlés
  4. Tavaly volt, idén még meg sem néztem :)

    VálaszTörlés
  5. Van. De hogy mivel fűtik? Mert nem melegít.:-))))

    VálaszTörlés
  6. Vaaan! :) Tavaly karácsonykor fedezték fel a gyerekek, sokáig a kedvenc csatornájuk volt. Amellett játszottak. :)))

    VálaszTörlés
  7. Nahááát! Frissítenem kell a csatornakeresőt! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez melyik szolgáltatónál van? Nekünk UPC Directnél nincs ilyen Boszi

    VálaszTörlés
  9. T-home-nál van, Boszi. :)
    Domi, én vevő lennék a Te ötletedre. :)

    VálaszTörlés