2013. okt. 31.

Nyűg

Három napos hétvége lesz. :) Nekem is. Végül mégsem kell mennünk szombaton, aminek őszintén szólva nagyon örülök. :) Majd biztos lesz ez másképp is, egy másik szombaton, de majd akkor annak is örülni fogok. :)
Ma olyan nyűgös napom volt, mindenféle bajjal.. pedig amúgy nem is szólhatok egy szót sem, mert sütött a nap is ma is, sőt, még majdnem meleg is volt, szinte mindennel végeztem, amit elterveztem.. mégis, valahogy semmi sem volt jó. Fájt a fejem (pedig már elég régóta nem), néha a lábaim is olyan furán vattából voltak, és hol itt szúrt, hol ott görcsölt... meg egyáltalán.
Aztán mire este lett, rájöttem. :) Egyedül kávéztam ma reggel.. úgy meg aztán nem is indult úgy, ahogy kéne. És innen eredt minden. :)
De majd holnap... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése