2010. ápr. 17.

8 éves

Olyan sokáig gondolkodtam, mit írjak Neki, mit írjak Róla a születésnapján. Az ő születésnapjához kapcsolódik a legtöbb érzelem.. évről-évre újra és újra átélem a csodát, az aggódást, a félelmet, és a megkönnyebbülést.
8 éves nagyfiú, ír, olvas, számol, versenyekre jár, emléklapokat, és dícséreteket halmoz.
8 éves kisfiú, aki bújik, ha fáradt, vagy ha szomorú, aki biztonságban érzi magát a reggeli és az esti kakaótól, aki zokog, ha bánata van, és kacag, ha örül.
8 éves, magas, csak egy fél fejjel alacsonyabb a bátyjánál, és már nekem is majdnem a vállamig ér. 35-ös lábon él, és 40 kiló fölött van.
8 éves, aki szeret olvasni, szeret biciklizni, szeret számítógépezni, és szereti piszkálni az öccsét.

8 éves. Pedig csak tegnap volt, amikor született.
Drága, KisNagyfiam! 

A nap az égen is Neked ragyog,
Hisz ma van a születésnapod.
Rövid ez a pár sor, de benne van a lényeg,
Senki sem szeret úgy, mint mi szeretünk téged. 

Boldog Születésnapot kívánunk! :)


6 megjegyzés:

  1. Isten éltesse sokáig,egészségben,boldogságban.. gyönyörű KisNagyfiú:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog szülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot kívánok Neki az egész család nevében!

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük mindenkinek a jókívánságokat. :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog Szülinapot ennek a nagyfiúnak.

    Nekem itt potyognak a könnyeim, nagyon szépeket írtál. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi, Cucka. :)
    Ahányszor potyogtak az én könnyeim már nálad... ennyi már akár járt is vissza. :P Persze, csak vicceltem.

    VálaszTörlés