2020. máj. 16.

Szombat

Kicsit össze vagyok időnként zavarodva a napokkal, de azért mindig sikerül gyorsan észbe kapni. A hétvégét amúgy is jól számon kell tartani, mert olyankor lehet tovább aludni. Kivéve, ha reggel fél nyolckor vár a fodrász. De az ilyen gondok azért kellemesek, nem is esik olyan nehezemre emiatt felkelni. 
Befestette, levágta, most egy-két hónapig majd magamnak festem megint, szerintem mielőtt nyaralni megyünk, akkor megyek majd hozzá. Vagy majd meglátjuk. 

Ez a szelfizés nem az én műfajom továbbra sem. Igaz, a héten kerestem képeket valahova magamról is többek között, és racsodálkoztam, hogy egy csomó képen tiszta lófejem van. 

1 megjegyzés:

  1. Nincs a fejeddel semmi baj, Dius, a szelfi az oka mindennek. :)) Na meg a látószög: ha kicsit magasabbra emeled a gépet, hogy felülről lásson rád, mindjárt jobban hasonlítanál a valóságosra.

    VálaszTörlés