2020. ápr. 21.

Volt jó is

Szerintem ez semmiképpen nem az a hét lesz, amit vissza fogok tapsolni, vagy jólesik majd emlékezni rá. De szerencsére ott van a múlt hétről egy csomó minden, amire jó visszaemlékezni, és ezt minden rosszabb pillanatban meg is teszem.
A mai nap jó élménye volt, amikor délután felhívott a Szonda Ipsos egyik munkatársa, és a koronavírus helyzet kapcsán tett fel kérdéseket mindenféléről. A beszélgetés végén a hölgy nagyon kedvesen megköszönte a türelmemet, és még azt is mondta, hogy egy élmény volt velem beszélgetni, mert nagyon kedves és optimista vagyok, bearanyoztam a napját. 😊 Minden jót kívántunk egymásnak mielőtt letette a telefont. Egyébként pont nemrég mondtam, hogy mindig csak hallom a híreket az ilyen közvélemény kutatás adatairól, de még sosem vettem részt benne. Hát most tessék, részt vehettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése