2020. ápr. 14.

Van itt minden

Napok óta rettenetesen nehezen tudok elaludni. Nagyjából tisztában vagyok az okaival, vannak dolgok, amiken angyalok minden pillanatban, és nem csak a vírus helyzet miatt. Eddig mondjuk ez nem zavarta meg az éjszakáimat, most viszont már harmadik napja éjjel fél háromig is ébren vagyok. Ma reggelre viselt meg annyira, hogy fél nyolckor úgy ébredtem, mint akit agyonvertek az alatt a pár óra alatt, amit alvással töltöttem. Fáj a derekam, és a lábaim is, meg minden végtagom olyan fura. Szerencsére tisztában vagyok vele, hogy a kialvatlanság van rám ilyen hatással, különben most kétségbe esnék, hogy biztos ezek már olyan tünetek.
Vannak a múltamban olyan évek, amik miatt jobbnak láttam ma nem feszíteni a húrt tovább, és nem álltam neki takarítani, ablakot pucolni, inkább csak olyan lájtosan tettem-vettem, többször is lefeküdtem egy-egy fél órára. Sok dologban vagyok felelőtlen tünetmentes epilepsziás betegként, pl eszem ágában sincs orvoshoz menni semmilyen időközönként, mint ahogy soha többé nem szeretnék semmi olyan gyógyszert sem bevenni, amivel ezt a betegséget kezelik. De azért a saját szervezetem jelzéseit figyelembe veszem, és képes vagyok megállni, ha kell. Tíz évvel ezelőtt ez még nem ment volna így, semmiképpen nem láttam volna be, hogy van, amikor nem megy tovább, pihenni kell.
Délelőtt azért a szabadságon töltött nap ellenére is dolgoztam egy kicsit, de belefért. Legalább nyugodt lehetek, hogy az megvan, amivel mások is dolgoznak. (És jobb ez így, hogy magamtól nekiálltam, nem vártam meg, hogy felhívjanak, mert akkor s.o.s kellett volna, és ki tudja épp ráértem volna, vagy nem)
Patrik ma befejezte a munkát annál a cégnél, ahol dolgozott. Elképesztő karriert futott pedig be igen rövid idő alatt, és hihetetlen micsoda elismerő szavakkal nyilatkoztak róla azok az emberek, akikkel együtt dolgozott. De kapott egy jobb ajánlatot...így ez egy szép emlék lesz neki majd szerintem. És elmesélheti majd a gyerekeinek is, hogy a magyarországi koronavírus járvány idején micsoda szerepe volt abban, hogy több kamionnyi kézfertőtlenítő és felületfertőtlenítő idejuttatásában. Az utolsó két hétben ő volt a magyarországi logisztikai vezető is, amit bámulatos energiával és precizitással végzett. Az utolsó pillanatig.
Remélem, hogy a másik helyen is legalább ilyen sikeres lesz, és szeretni fogja, amit csinál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése