2018. nov. 2.

Nem tudja senki

"hogy honnan jöttem.. hogy hányszor volt sötét az ég fölöttem.."
Mostanában sokat dúdolom és énekelgetem magamban ezt a dalt, nagyon sok mindenben igaz rám.
Megint átélek egy nem könnyű, és nem egyszerű időszakot, valami olyasmit, amikor sehol, semmi nincs rendben.
Tele voltam kérdéssel, vádakkal, felkiáltójelekkel, és mindenféle negatív gondolattal. Többféle módját is kipróbáltam annak, hogy megoldás szülessen, próbáltam beavatkozni, próbáltam megmondani, próbáltam elengedni, és próbáltam lesz.rni is. Igazából egyik sem vezetett célra, úgyhogy ideje levonnom a megfelelő konzekvenciákat, helyére tennem magamban mindent, és új fejezetet nyitni. Nem olyat, ahogy azt a dacos heteimben gondoltam, mert ugyan kétféle megoldás is volt a fejemben, de egyik sem én vagyok, és mindegyik sokkal több kérdést és kételyt ébresztett bennem már gondolati szinten is, mint jó érzést, így azt inkább hagyom is azoknak, akiké az az út.
Valahogy úgy lesz, ahogy a fent említett Follow the Flow dalban is van: "Lehet a zsebemben teltház, vagy csak lyukas garasok, ez egy hullámvasút és én utas maradok."
Majd amikor a mostaninál sokkal több türelmem lesz megfogalmazni mindent úgy, hogy érthető is legyen, de mégse legyen konkrét, akkor azt is meg fogom tenni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése