2018. nov. 22.

Hálaadás napja

Még mindig nem vettük át ezt az ünnepet Amerikából, pedig annyi mindent (szinte mindent) lemajmoltunk már, hogy nem is értem, hogy miért pont ez maradt ki?
De ettől nekem még minden évben eszembe szokott jutni ilyenkor. Mindenféle, amiért hálás lehetek az idén is.
Az idén úgy adódott, hogy van még egy különleges plusz is, amiért hálás lehetek. Éppen ma húsz éve annak, hogy az eljegyzésünk volt. :) Nem kerestem vissza fényképeket, de nem is kell, mert itt van előttem az akkori önmagunk, és ha csak elképzelem is, elmosolyodom rajta, hogy milyen gyerekek is voltunk. Csak kicsit voltam idősebb, mint Patrik most. :)
Ennek a húsz évnek minden egyes napjáért hálás lehetek. Azokért a napokért is, amik nem a felhőtlen boldogságról szóltak, mert azok is előrébb vittek minket. Az összes többi, ami pedig a boldogságé, a nevetésé, és az örömé volt, mind-mind olyan sokat adott, amit sosem tudok majd eléggé meghálálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése