2018. okt. 28.

Ma még

Ma még érezhető volt az óraállítás hatása, az a plusz egy óra, ami leginkább csak ezen a napon jelent egy kis pluszt, holnaptól (nekem legalábbis) sokkal inkább mínuszt jelent majd az az örökös sötétség, ami következik. De csak egy röpke fél év, és máris visszaállítjuk. (és akkor én nem bánnám, ha már ott is maradna mindig).
És ma, legnagyobb örömömre azért valóban visszatért egy kicsit a vénasszonyok nyara. Kifejezetten jó idő volt délután, amikor kisütött a nap. A szél sem volt hűvös, nagyon jó volt. :) Ennek örömére sétáltunk is egy jót a kutyákkal.
A szokásos házimunkák sem maradtak el ma sem, kicsit nyögvenyelősen ment minden, mert kedvem leginkább ahhoz lett volna, hogy feküdjek valahol, ahol süt rám a nap. :) De azért erőt vettem magamon, mert holnap már meg is bántam volna, hogy hagytam mindent a csudába. :)
Holnap hajnalban meg újraindul a szokásos verkli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése