2018. ápr. 15.

Ilyen is van

Ritkán van ilyen, mert mindenki úgy tudja, hogy én erős vagyok, és bármit kibírok. Meg általában ez így is van, hogy csinálom, amit kell, és mindenhez úgy állok hozzá, hogy megoldjuk. De most azt érzem, hogy kész, ki fogok borulni, mert elég volt.
Egész nap aggódtam Erikért, akin egyre csak jöttek elő ezek az izék, mindig máshol, mindig nagyobbak, estére az egész bal karja egy egybefüggő vöröslő izé volt. És jön, hogy csináljak valamit, de nem tudok mit.
Nem megy ki a fejemből Patrik sem, mert annyira hihetetlen még mindig ez, hogy nem kap járógipszet hat hétig, és annyira nem természetes. Az is megfordult a fejemben, hogy visszamegyünk a héten valami más dokihoz. De aztán elvetettem, mert ha mást mondanának, fogalmam sem lenne, hogy el merjem e hinni. Nem tudom, de idegesít ez az egész, és nem azért, mert segíteni kell neki, hanem mert féltem őt attól, hogy esetleg valaki rossz döntést hozott. Ma beszéltem valakivel, aki azt is mondta, az injekciókból sem lesz elég az az ötven, ami jelenleg van neki, mert azt egészen addig adnia kell magának, amíg nem lesz újra teljesen terhelhető a lába, mert egészen addig fennáll a trombózis veszélye.
Észlelek magamon olyan tüneteket is, amik régen nem voltak, mert ma pl. Balázs és Roli elmentek görkorizni, és nem vittek magukkal telefont. Egy pillanatra nem mentek ki a fejemből, és folyton azon aggódtam, mi lesz, ha valami történik, és még csak segítséget sem tudnak hívni. Ilyeneken régen nem agyaltam, eszembe sem jutott, hogy bajuk lesz.
Na de majd túl leszek ezen is, és a végén az fog kiderülni, hogy ezt is kibírtam/kibírtuk. Addig már csak párat kell aludni. :)

8 megjegyzés:

  1. Nem evett olyasmit, amiben sok az izfokozo? Anyamnak kinai gyorsbufes etel utan boritottak el a boret ilyesmi voros, viszketo kiutesek. Elotte is evett millioszor kinai kajat, addig nem volt semmilyen allergias reakcioja.

    VálaszTörlés
  2. Az a termeszetes h ilyen reakciokat valtottak a tortenesek ki beloled. Esetleg nem evett epret? Az apromagvas gyumiktol is lehet ilyen korban is. Vagy mosatlan gyumolcs, tuti vmi etel lesz az okozoja. Kitartast Patriknak, igy is minden sikerulni fog neki ugy, ahogy szeretne, ne aggodj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem evett sem epret, sem más ilyesmit. Pedig legalább egyszerű lenne a megfejtés.

      Törlés
  3. Hívj, vagy írj ha gondolod. (ha épp meló van, akkor utána kereslek, írni meg biztosan tudok) .-*

    VálaszTörlés
  4. Kitartás, Dius!!
    Nekem van ismerősöm, akin 8 hétig volt fekvőgipsz, bár nem pont ugyanilyen sérüléssel. Utána sem nagyon tudta terhelni, még mankózott egy ideig. Remélem, minden oké lesz.
    Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, azért nyolc hétig csak nem tart... Azt én is remélem, hogy minden rendben lesz, és a szóbeli érettségikre már majd a saját lábán megy mindenféle segédeszköz nélkül.

      Törlés