2016. dec. 10.

Tervek

Vannak már a fejemben mindenféle tervek a jövő évre vonatkozóan. Kell egy jó pár dolgon változtatni az életemben, és erre tökéletesen jó lesz majd a 2017-es év. Az idénre már hanyagolom ezt, csak úgy ráhangolódok, mert ha még ezt is bele akarnám sűríteni a hátralévő pár hétbe, akkor biztos megbolondulnék. Így is bőven van mit tenni még, a finomhangolások folynak még itthon, közben gőzerővel közeleg a karácsony, nekem meg szinte megállás nélkül fáj a fejem. Hol kevésbé, hol jobban. Az orvoshoz menés sem annyira egyszerű, hogy akkor fogom magam, és hétfőn berobogok, hogy helló, itt vagyok, van ez a fejfájás, meg vannak hozzá a kísérő mindenfélék, mert ugyan tökjófej a háziorvosom, és komolyan venne (az előéletemet figyelembe véve még annál is jobban, mintha az nem lenne), de azon kívül, hogy ad egy-két beutalót, nem sokat tud tenni. A beutalókkal meg ugye időpontot kell kérni. Újabban már egy vérvétel sem egyszerű menet mifelénk, mert azt is előjegyzéssel csinálják, legkevesebb másfél hét a várakozás. Minden más meg ugye az egy hónapos várakozástól a másfél évesig is eltarthat. Ehhez nincs nagy kedvem. Meg mire odajutok, már rég nem ezeket a mostani dolgokat fogják látni. Amúgy sejtem, hogy a hatalmas melegfront mellett mi az, ami okozza ezt a kitartó kínlódást, de még nem hagytam magamban tudatosulni, így a felismerés, és a felismerés utáni azonnali cselekvés is várat magára. Nem azért nem hagytam, mert szeretek szenvedni, hanem mert nem akarok ezzel foglalkozni.
Na de jól elkanyarodtam az eredeti témától. Vagyis nem.. mert az azért kiderülhet, hogy az orvoshoz járkálás nem tartozik a jövő évi terveim közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése