2016. dec. 3.

Új korszak

Azt nem lehet mondani, hogy unalmas lenne az életünk. Sosem volt az, de az idén hatványozottan jut azokból a dolgokból, amik még eddig nem voltak.
Ma is volt egy ilyen. Este Patrikhoz érkezett egy barátja. Egy lány barátja. Akiről tudunk már egy ideje, de mindig azt állítja, hogy nem úgy barát, hogy barátnő lenne, hanem csak barát, a szó szoros értelmében. Kicsit mindannyian furcsálljuk a dolgot, mert azért azt érzékeljük, hogy ez a lány fontos neki, bármilyen szerepet töltsön is be az életében. (én mondjuk egyszer nem átallottam megjegyezni azt sem, hogy azért nem akarom elhinni, hogy nincs közöttük semmi, mert egyszerűen nem hiszem el, hogy ebben a korban is létezik ilyen, de kiröhögött) Szóval ez a lány ma este jött.
Szerintem én fogadtam a legjobban a dolgot, mert tulajdonképpen vártam is már, hogy majd egyszer csak jön. (meg kíváncsi is voltam rá) Furcsa ugyan, hogy nem napközben jött, de elfogadtam, hogy napközben családi program volt, ezért az esti időpont.
Balázs kicsit kiakadt, talán ő még nincs felkészülve az ilyenekre, meg amúgy sem nagy társasági ember. A fiúk vihogtak elbújva, majd az érkezése utáni ötödik percben megkérdezték, meddig marad. Szerencsére nem tőle. :D
Igazából én már akkor felkészültem az ilyenekre, amikor a lakást terveztük. Mert ennek jön az ideje, hogy majd jönnek lányok, hol ehhez a fiamhoz, hol ahhoz, és egyszer csak azon kapjuk magunkat, hogy ha el akarunk férni egy hétvégi ebédnél rendesen, akkor kell egy nagyobb ebédlőasztalt venni. :)

10 megjegyzés:

  1. Pedig van, az én fiamnak is. :) Sőt nekem az egyik legjobb barátom általános iskolában fiú volt és a gimiben is inkább a fiúkkal jöttem ki. Szerintem simán lehet barátság extrák nélkül :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg van ilyen, persze. Csak fura. :D

      Törlés
  2. Hmm, eljön ez az idő is. Egyébként igen, szerintem is lehet csak úgy barátság fiú és lány között.
    Képzeld, az én fejemben már készen van a terv erre. Fönt három szobánk van, és egyszer csak kitaláltam, hogy eljön az ideje, amikor már nem szívesen alszanak együtt a fiúk (egy szinten) az ősökkel, meg majd lesz igény tévére, számítógépre, és elvonulásra, akkor mi majd leköltözünk fentről a lenti vendégszobába, nekik meg lesz egy közösségi terük ilyenekre, meg persze a barátok fogadására, elvonulásra... De igen, furcsa lesz nekünk is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ezt jól kitaláltad már most, pedig nálatok még bőven arrébb lesz ennek az aktualitása. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Fél tizenegyig. :) (maradt volna reggelig is, de azért úgy voltam ezzel, hogy csak haladjunk szépen, fokozatosan)

      Törlés
  4. Azért furcsa, ugye? Barát vagy sem, én is szoktatva magam a gondolathoz figyelem a rokonságban, meg a barátoknál, hogy milyen az, ha egyszer csak jön az a lány :) ... Mi ugyanolyan tervvel készülünk erre, mint Teide :), bár nem biztos, hogy Toma a 8 év mínuszával ezt megfelelően fogja kezelni :) ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát furcsa, bizony. :) De majd csak hozzászokunk az ilyenekhez is.

      Törlés
  5. Meg lehet szokni, Dius.... :)
    De engem Zita agyoncsapna, ha bármi ilyesmit leírnék a blogban. :)
    Max. csak kódolva, a szemfüleseknek. :)
    Patrik jófej.

    VálaszTörlés