2016. jan. 9.

Semmi komoly

Következzen pár mókás kép arról a negyed óráról, amikor elszórakoztattam magam az ilyen "jósolós" oldalon. Néha, amikor látok valakinél egy ilyen megosztott bejegyzést, akkor kedvet kapok, és odakattintok, hogy megnézzem, nekem mit ír majd. Így volt ez most is. Aztán egyik jött a másik után, és ha már.. akkor gondoltam, miért is ne mutathatnám meg?


Nos.. az első pontot kíváncsian várom. Vajon ki lesz az? El sem tudom képzelni. Tesóm már nemigen születhet, gyerekem mondjuk még igen (bár ez ellen Balázs igen határozottan tiltakozik, így igen kicsi rá az esély). Lehet még mondjuk új sógornőm, vagy "menyem". Vagy ki tudja?
A második pont.. hát izééé.. miért pont a nyolcvanas évekből? :D
A harmadik pont egészen biztosan ki van zárva.


Na, ezt kíváncsian várom. Akarom mondani, tele bátorsággal. :D



Ehhez nem nagyon tudok mit hozzáfűzni. Meg nagyon vitázni sem vele. 


Hát kíváncsian  várom a márciust, az augusztust, a szeptembert, az októbert is. :D Meg a többit is. :D


Tessék, itt le is buktam, hogy miért néztem meg ennyi mindent ezen az oldalon. Mert túl kíváncsi vagyok. :D

És a végére a kedvencem:


Nem fogom bánni, ha tényleg így lesz. :)

Én szereztem magamnak pár mosolygós percet amíg ezzel "játszottam". Remélem Ti is jókat vigyorogtatok a képeken. :)

3 megjegyzés:

  1. ha a jellemződ lesz a bátorság, akkor beleférhet a kenuzás is, nem? én meghallgatnám a novemberi duettet is (ha már egyszer bátor vagy :-DDDD ) a tulajdonságosak meg meglepően találóak.... én jól szórakoztam ezen a bejegyzésen, tetszett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bátorság.. de nem bolondság. :D Egy kenuzás kb. az öngyilkossággal is felérne nálam. :) Előbb duetteznék, bár szegény Tom Jones biztos mondaná, hogy inkább táncoljak, a port jobban bírja. :D :D

      Törlés