2015. aug. 30.

Valami jó

A legelső jó a mai napban az volt, hogy fél tízig aludtam. Annyira jól esett, bár az első pillanatban amikor megláttam az órát, majdnem szívbajt is kaptam, hogy már ennyi az idő. :D Volt mit pótolnom, szó se róla.
Aztán még követte a mai napon sok-sok jó. Például, hogy Eszter felhívott, és megtudhattam tőle, hogy tetszik neki az ajándék, amit a szülinapjára küldtem neki. Jó sokat vacilláltam rajta, és még akkor is nagyon bizonytalan voltam, amikor végül megvettem, de most már nyugodt vagyok, mert jól választottam. :)
És.. ma még úgy is alakult a nap, hogy nem csak kirándultunk egy nagyot (cipővásárlás helyett, de ez mindegy is) olyan helyre, ahol még sosem jártunk, de lett egy új telefonom is. A régi már igen leharcolt állapotban van, szegény folyton csak gondolkodik, hogy biztosan meg akarja e nyitni azt az alkalmazást, amit én, és jó sokszor közli velem azt is, hogy "az xy alkalmazás leállt", így be kellett látni, hogy "kinőttem". Nem bírja már azt a rengeteg fotót, meg játékot, meg ilyen-olyan akármit, amit én szeretnék, hogy bírjon. Balázs volt az, aki nézelődött ezügyben, mert ő az, aki ért is ehhez, meg kedve is van hozzá, meg még szeret is engem, így aztán úgy gondoltam, rosszat biztosan nem választ. :) A kiszemelt készülék egészen ma délutánig egy nagyon szimpatikus kiskőrösi fiatalemberé volt.
Ma délután pedig útra keltünk, és meg sem álltunk Petőfi szülővárosáig, hogy innentől kezdve majd az enyém lehessen a telefon. Az út ugyan nagyon szép tájakon ment keresztül, mégis végtelenül unalmas volt azzal a nagy "semmivel" ami az M6-os mellett van. Gyönyörű tájak, tényleg, de sehol semmi.. még a forgalom is olyan gyér volt, mintha nem is ebben az országban lennénk. :) Átkeltünk a Pentele hídon is, ami azért mindenféle unalmas útért kárpótolt, mert páratlan szépségű és impozáns látvány. Saját képem nincs róla, de hogy ne kelljen a google-ben keresgélnetek, mutatok egyet róla:


Azt bánom egy kicsit, hogy nem kaptam elő a telefonomat, amikor Kiskőrösre értünk, mert nagyon tetszett a város elején a tábla "Üdvözöljük Petőfi szülővárosában". :)
A telefon-businesst viszonylag hamar lerendeztük, a készülék pont olyan tökéletes állapotban van, ahogy a fiú hirdette, nagyon korrekt és nagyon szimpatikus volt Ő is, meg a párja is. Megnéztük, kifizettük, megírtuk az adásvételit, és már az enyém is lett. Ő az:



Ha pedig Kiskőrös, akkor nyilván nem jöttünk el úgy, hogy ne néztük volna meg Petőfi szülőházát. Hol is lehetne máshol, mint a Petőfi téren? :) Szépen felújított, rendezett téren van, a házon is látszik, hogy figyelnek rá, karban tartják, és egyáltalán.. büszkék rá, hogy az ő városuké. :)



Mindezek után hazaautóztunk ugyanazon az útvonalon. :) Itthon meg még megnéztük a Fradi-meccset, ami csak újabb örömre adott okot, mert hát megint egy győztes meccs van a tarsolyunkban. Lassan azt beszéli az egész város, hogy bajnok lesz a Ferencváros. :) ;)

2 megjegyzés:

  1. Jo volt ezt a vidam hangvetelu posztot olvasni. Meg sok ilyen szep napot kivanok Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jó volt beszélni és valóban tetszik az ajándék.
    Kiskőrös szép lehet, úgy rémlik még nem jártam arra, amikor fb-n kiírtad a nexust, meg kellett kérdeznem Barnát mi az :-) Használd sokáig! :-)

    VálaszTörlés