2015. jan. 1.

Jól kezdődik

A szó jó értelmében valóban egy jó évkezdet volt a mai, mert nyugalom volt, és béke, és a konyhában is leginkább csak a konyhalány szerepét kellett betöltenem, a főzést átvállalta tőlem Balázs. A fiúk egészen keveset vitáztak csak, ami jó hír annak fényében, hogy akkor ilyen lesz az egész év is. :) Na nincsenek azért illúzióm, de jó erre gondolni.
A szó átvitt értelme pedig ki másra vonatkozna, ha nem rám? Naná, hogy én vagyok az a lúzer, aki olyan fejfájással ébredt, amit egész nap sem lehetett elmulasztani, dacára mindenféle fájdalomcsillapítónak, görcsoldónak, fekvésnek. Remélem, hogy nem így lesz ez minden nap, mert akkor tuti, hogy meg fogok bolondulni. Ezt a mait is nehezen viselem. Ha legalább tegnap részegre ittam volna magam egy buli hevében.... akkor még azt is mondhatnám, hogy meg is érdemlem. De se buli nem volt, sem részegedés.

Fogadalmat nem tettem az idén, mert úgysem tudnám betartani, akkor meg minek? Vannak vágyak bennem, amik még nincsenek is teljesen letisztázva magamban sem, de menet közben majd csak alakul. Elsősorban időt szeretnék többet, hogy ne legyek ilyen kipurcant.

2 megjegyzés:

  1. Drága Dius! Mintha én írtam volna a felét.:) Tegnap olyan gyenge voltam,mintha átbuliztam volna az éjszakát.Pedig nem.:) Ugyanerre gondoltam,mint te.:) Délután a fejem is fájt,de sikerült gyógyszerrel elküldeni. Viszont semmire nem mentem magammal.
    Fogadalmat sosem szoktam tenni. Nem látom értelmét.Igyekszem sok dologban...

    VálaszTörlés
  2. Boldog új évet Nektek Dius, itt még nem írtam, de kívánom, hogy minden vágyad, az ami még nincs letisztázva benned - ilyenek vannak nekem is :) - az is váljon valóra idén :) ! Az viszont nagyon jó, hogy ilyen nyugis volt az elsejéd, ellentétben velünk :) , ha még nem felejtettél el :) , akkor olvasd el a Családmorzsákon :) ... Nagy ölelés Neked: Vivi

    VálaszTörlés