2010. júl. 23.

Mit is akartam?

Ma egész nap gondolkodtam rajta, hogy miről is fogok írni, miután befejeztem a házimunkát, aztán mire ideértem, addigra persze jól elfelejtettem. És a cavintont sem tudom hova tettem, úgyhogy lehet, hogy azt a gondolatsort kénytelen leszek megtartani magamnak. Pedig arra emlékszem, hogy milyen jól elszórakoztattam saját magamat vele, miközben lehúztam az összes ágyneműt, kimostam, kiteregettem, majd leszedtem, visszahúztam. És mindezt eljátszottam a függönyökkel is. Meg ablakot is pucoltam, ha már egyszer függönyt mostam. Egész komoly mennyiségű kalóriát égettem el közben szerintem, de az biztos, hogy kiizzadtam magamból a létező összes méreganyagot, még azt is, ami be sem került. De megérte.. mert minden olyan jó illatos lett, hogy öröm bejönni.
Most meg még messiásként várom a beharangozott lehűlést. A fejem már jelzi a közelgő hideget, így azt hiszem, lesz ebből valami.
De őszintén szólva, remélem, csak pár napig tart majd a lehűlés, amíg tényleg lehűlnek a falak, meg mi is, mert azért van nyár, hogy meleg legyen. Najó, hát nem kell ilyen extrém negyven fok, de legyen csak jó meleg.
Ha meg eszembe jut majd amin gondolkodtam, majd leírom máskor. Meg majd befejezem azt a posztot is, ami az idei eddigi strandos élményeinket hivatott összefoglalni, meg majd átmásolom a telefonomból is az elmentett jegyzetet.
Csak előbb kicsit lehűlök. Meg egy kicsit alszom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése