2018. szept. 8.

Nincs kedvem

Azt nem tudom, hogy mitől lettem most, késő estére ilyen kedvetlen, de pont úgy jártam, hogy mire idekerültem, hogy leüljek, és írjak valamit, már nincs kedvem leírni azt, amin gondolkodtam.
Nem mondhatom, hogy a válogatott meccs miatt történt, mert nem vártam tőlük semmi egetrengetőt. Meg nem is láttam túlzottan meglepő dolgokat sem. Meg én egyébként is türelmes fajta vagyok, kivárom azt, amikor majd láthatok még csodákat. :) (és ebből látszik, hogy nem csak türelmes, de optimista is vagyok)

Roli kezét megnézték ma az ügyeleten, mert tegnap rá is írták a papírjára, meg mondták is, hogy meg kell mutatni, rendben van e a gipsz. Szerencsére így jó, ahogy van, nem szoros, nem laza. Igaz, kedden lehet, hogy másikat kap. Fogalmam sincs mit fog mondani a traumatológus. Az előző ilyen törésnél három hétig volt ilyen gipsze (nem körgipsz), aztán három hét után mondta, hogy akkor kész, ez már jó lesz így, levették a gipszet, és ennyi volt. Most is valami hasonlóval kiegyeznék.

Ezen kívül nem történt semmi érdemleges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése