2015. dec. 29.

Értékeljünk

Gondolom- meg persze van, akinél már látom is- mindenkiben elkezdődött már az a fajta összegzés, ami ilyenkor év végén valahogy automatikusan jön. Bennem is munkálkodik mindenféle érdekes érzés ezzel az évvel kapcsolatban, pedig semmi fogadalmam nem volt (na, ennek azért majd még utánanézek, mert lehet, hogy volt, csak elfelejtettem?), nem volt különösebb tervem, vagy nagy vágyam. Ettől még persze majd szépen levonom a megfelelő konzekvenciákat, mert persze sokat tanultam az idén is. Legfőképp az emberekről, de ez annyira hosszú és kimerítő téma lenne, hogy nem is biztos, hogy belevágok valaha is. Ezzel kapcsolatban van még feldolgoznivalóm, és elengednivalóm is bőven erre a két napra.. de szerintem menni fog. Mondjuk ha nem, akkor sem dől össze a világ, mert a következő évben is meg lehet ezt tenni. :)
Mondjuk a vállaim és a hátam állapotából arra következtetek, hogy nem nagyon kellene halogatnom, de igazából annyira fáradt tudok lenni, és annyira nyűgös, amikor már itthon vagyok, és túl vagyok a napi vásárlás-főzés-mosogatás szentháromságon is, hogy saját magamnak is inkább teher vagyok, mint nem. :D Na például ezzel kapcsolatban is lesz dolgom a következő évben. Valamit másképp csinálni. Vagy valamiket. Vagy mindent. Vagy nem tudom.
Nem tudom még, hogy kifejtem e bő lére eresztve is a gondolataimat erről az évről, de összességében szerettem ezt a 2015-öt. Jó kis év volt, tele örömteli dolgokkal, sikerekkel, szeretéssel.. soha rosszabbat, azt hiszem.

2 megjegyzés: