2015. jan. 23.

Félévi bizonyítványok

Nem lesz kommentár hozzá. Csak úgy megosztom, a maga egyszerű valóságában.

Patrik (9.osztály)

Magatartás: példás
Szorgalom: jó
Testnevelés: jó
Hit-és erkölcstan: jó
Történelem: jó
Informatika: jeles
Mozgóképkultúra és médiaismeret: jeles
Magyar irodalom: jeles
Magyar nyelvtan: jeles
Matematika: közepes
Kémia: jeles
Fizika: közepes
Földrajz: jó
Angol nyelv: jeles
Német nyelv: jeles
Ének-zene: jeles
Vizuális kultúra: jó

Erik (6.osztály)

Magatartás: közepes
Szorgalom: közepes
Magyar nyelv: jó
Irodalom: közepes
Történelem: közepes
Hittan: közepes
Angol nyelv: jó
Matematika: közepes
Informatika: jó
Természetismeret: közepes
Ének-zene: jó
Rajz és vizuális kultúra: közepes
Technika és életvitel: jó
Testnevelés és sport: közepes

Roland (3.osztály)

Magatartás: jó
Szorgalom: jó
Magyar nyelv: jeles
Magyar irodalom: jeles
Matematika: jeles
Környezetismeret: jó
Ének-zene: jeles
Technika és életvitel: jó
Testnevelés és sport: jó


Annyit azért elárulok, hogy tudtunk jó fej szülők lenni. ;)

4 megjegyzés:

  1. :-) Én mindhármuknak gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. az nem baj, ha én azon a hittan közepesen kicsit elmosolyodtam? számomra az a tantárgy, ami a kakukktojás. Gratulálok és a jó fej szülőséghez is!

    VálaszTörlés
  3. Kovtama, egyáltalán nem baj. :D Én felvontam a szemöldököm. De inkább hagytam az egészet, és meg sem kérdeztem, egyáltalán mi az, amit ott osztályoznak???

    VálaszTörlés