2012. okt. 25.

És ebben az évben?

Körülbelül egy hete várom, hogy végre feltehessem a már-már hagyományosnak számító kérdésemet. Feltettem először tavaly előtt, aztán feltettem a kérdést tavaly is. Így aztán természetesen az idén is megkérdezem, hogy akkor most kit választanál? "Ó, mondd, Te kit választanál?"

Ezt a kissé flegma-arcú kamaszodó nagyon okos és nagyon tudálékos 13 évest? Jól járnál vele, mert ugyan visszabeszél, és őrületes igazságérzete van, de még mindig nagyon megbízható. Lehet rá számítani bármiről legyen is szó. Ha kell, vásárol helyettem, ha kell, a testvéreire vigyáz, ha kell, kutyát sétáltat. Néha elkapja a kamasz-lendület, és akkor kő kövön nem marad, de a lelke mélyén még mindig az a nagyon jó gyerek, aki mindig is volt. Azon drukkolok, hogy csak el ne rontsák nekem a hormonok. :)
Vagy inkább a nagyon mosolygós nagykisfiút? Aki ugyan nagyot nőtt, és sokat komolyodott, mégis a legstabilabban ő a legvidámabb fickó mind közül. Jól járnál vele is, mert mindig talál valamit, amin teli szájjal kacag, mindig tudja, mi az, ami menő, (vagy zsír, vagy raj, vagy cool). Viszont roppant felelősségteljesen kísérgeti az öccsét az iskolába oda-vissza, pedig néha nagyon elege van belőle. Gondolom annyira nem menő dolog ez... Azt remélem, sok ilyen nagyon mosolygós napja lesz még.
Vagy szeretnéd inkább az iskolás királyfit? Nincs neki ugyan fehér lova, de hatalmas szíve van cserébe, amit bármikor eléd tár, minden helyzetben. Jól járnál vele is, mert igazi érzelem-utazásokon vehetnél részt vele, és minden érzelmi hullámot meglovagolnátok. Egyik percben ugrálva örülnétek, másikban keservesen zokognátok. Kis szeleburdi még, üdítő változatosság a nagy és egyre komolyabb bátyjai mellett az ő igazi, hamisítatlan "gyereksége". Azt remélem, mindig megmarad ilyen "mindent és mindenkit szeretősnek". :)
Ennyi a választék. :) Megint nőttek egy csomót, változtak egy csomót. De egy dolog mindig ugyanaz marad. Ők hárman nekem a világ. :) De micsoda világ ez....!

10 megjegyzés:

  1. Tudod, állítólag a lovin szokás kiabálni (amikor a drukker számára épp a megfelelő sorrendben futnak a lovak): "így, ahogy vagytok, így, ahogy vagytok!" - szóval, én még mindig nem tudok választani, de nem is lehet. :)

    VálaszTörlés
  2. Biztos,hogy csak egyet lehet választani?Én hármat is tudnék!:D

    VálaszTörlés
  3. Tudod Dius, ennyi szeretettel ahogy írsz róluk (hogy is lehetne másképp...) mind a hármat választanám. :-))))

    VálaszTörlés
  4. Én nem választok, mind a 3-at kérem a saját hármam mellé. Ezek a korosztályok nekünk úgysincsenek meg:)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jó :) Megnéztem a régebbieket, mennyit nőttek! Szerintem rakjuk össze őket, az enyémek pont beillenek a Tieid közé-után orgonasípnak :Ö)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szeretem ezeket a válasszatok-de-nehogy-tényleg bejegyzéseidet!!! :-)

    VálaszTörlés
  7. Most visszanéztem a tavalyiakat... mintha Erik változott volna most a legtöbbet, nem?

    VálaszTörlés
  8. De aranyosak vagytok mindannyian.
    Híztam két kilót minimum most a dícsérő szavaitoktól.
    Ági, megmosolyogtattál, nem ismertem ezt a lovis szokást, de most jól bevésődött.
    Bea, Timi, mi hárman a sok-sok fiainkkal már majdnem kitennénk egy focicsapatot. (de Dominika és Anikó is ki tudja pótolni a hiányzó játékosokat)
    Bea, igen, tényleg Erik változott a legtöbbet. Előnyére... ;)

    VálaszTörlés