2012. ápr. 28.

A hét gondolata VI.

Mi a kedvenc meséd? 

Ez egy jó kérdés.  Már csak azért is, mert több szempontból is lehet kedvenc valami. A meséknél például lehet a kedvencem az, amelyiket sokszor mesélték nekem, vagy sokszor láttam, lehet kedvencem, amit én meséltem sokszor, de lehet kedvencem akár az is, amit én írtam. :)
Ráadásul még majdnem minden életszakaszomnak is lehet egy-egy kedvence, mert amíg gyerekkoromban az esti mesén kívül más nemigen volt nézhető, azóta azért már láttam egy párat. :)
Ha ezeket a szempontokat mindet végigvenném, itt ülnék holnap reggelig. :D Nem is veszem végig. Sok mese van, amit szerettem, szeretek a mai napig. Van viszont egy verses mese, amit mindig, minden életszakaszomban nagyon-nagyon szerettem. Nem tudom megmondani, hogy miért, de mégis nagyon kedves nekem.  Ez az.




1 megjegyzés: