2010. jan. 13.

Ez nem az én napom

Mire kipuffogtam magam az úszásos befizetésen, meg a reggeli beszóláson.... és már túl voltam azon a mérgelődésen is, hogy a kávéfőzőm a második adag kávét sem óhajtotta lefőzni, addigra már jött is a következő beszólás. Egy tökéletesen ártatlan helyzetben, amikor átszaladtam a szomszédos boltba krumpliért. Hiba volt, és jól meg is jegyeztem magamnak, hogy el ne felejtsek ezentúl semmit a szupermarketben, mert nem járok jól. Nem elég, hogy a krumpli igen silány minőségű, még be is szóltak. Megkérdezte, mi újság a gyerekekkel. Mondtam, jól vannak, oviban, suliban. Erre megkérdezte, hogy Rolit is hazahordom e ebéd után, mint a két nagyobbat? Mondtam, hogy ma hazajön, de egyébként ő ott alszik, mert ez volt a kérése. Na erre: "Akkor neked reggel nyolctól hawaii didzsi van". Mit lehet erre mondani? Az hát...
Sosem értettem, miért is szúrja a szemét mindenkinek, hogy itthon vagyok. Kinek ezért, kinek azért. De még le is ejteném magasról, hogy ki mit gondol, ha nem hoznák lépten-nyomon a tudomásomra. Hol így, ilyen beszólással, hol a munkakeresős megjegyzésekkel. Tényleg ennyire irigylésre méltó lennék? Nem fogok senkivel sem belemenni abba, hogy cserélhetünk. Beoszthatja a gyes-családi pótlék-férjem keresete triót mindenre. Tudomásul veheti az összes álláskeresős, állásinterjús kudarcot, amiben részem volt. Kipróbálhatja milyen egy láblógatós nap itthon. Az összes üres félórájával, vagy épp kapkodós percével együtt. De hiába is állnék neki elmondani, úgysem értenék. Mert mindenki csak azt látja, hogy nekem milyen jó. Ami valóban igaz, mert tök jó nekem. De nem azért, amiért mások gondolják.
De az tuti, hogy ha ma még valaki beszól, azt gondolkodás nélkül leütöm. :D :D

1 megjegyzés:

  1. Most mondjam azt,hogy pont ilyen napom van nekem is???????Vagyis időszakom? Enyhe vigasz tudom...Én már ott tartok,hogy nem az én évem.....
    Vegyél be egy leszarom tabit,aztán csá;hpcs......ne is foglalkozz vele!egyesek tényleg olyan okosnak érzik magukat......

    VálaszTörlés