2009. dec. 12.

Baba született



Tegnap éjjel majdnem egyig ültem a gép előtt, drukkoltam valakiknek, akiket tulajdonképpen nem is ismerek, csak innen. Aztán nem bírtam tovább ébren maradni, de azért drukkoltam tovább álmomban is, hogy úgy történjen minden, ahogy szeretnék, hogy legyen olyan szép és felemelő élmény, mint amiben nekem részem volt háromszor is. Hogy együtt élhessék át a szülés, és születés csodáját.
Aztán persze reggel alig vártam, hogy megnézhessem a híreket róluk.
És bizony, könnybe lábadt kicsit a szemem, mikor megláttam a fenti gólyahírt. Mert olyan rég volt már, mikor egy puha kis szuszogós épphogymegszületett babát nézegethettem, de olyan tisztán emlékszem minden pillanatára, mintha tegnap lett volna.
Gratulálok a kicsi lánykához, akivel együtt már négytagú lett a családjuk. Kívánok Nekik ezúton is sok boldogságot, egészséget egész életükben.
"Bármilyen picinyke és törékeny
vagy is, Senki nem akadályozhat meg
abban, hogy szívből mosolyogj, s így
- mint Isten kedves virágszála -
a szeretet jó illatát áraszd ebben a
kedvetlen világban.
Te magad légy Isten mosolya. " (Simon András)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése