2009. aug. 10.

Tízmillió szakértő országa

Ez sajnos nem az én találmányom, mármint a cím. És sajnos arra sem emlékszem, hol mindenhol olvastam már, de az biztos, hogy teljesen igaz. Azt ugyan nem tudom, hogy más országokban hogy is van ez, de itt mindenképpen mindenki ért mindenhez. De úgy ám, hogy az ember csak kapkodja a fejét, hogy hű, meg ha, és persze rögtön eszébe is jut valami frappáns dolog, amit valahol olvasott, vagy hallott, vagy látott. Na jó, persze, a tízmillióban bőven benne vagyok én is, mert bizony hogy vannak dolgok, amikben abszolút meg vagyok győződve arról, hogy tökéletesen tudom. Ami persze nem igaz, csak én hiszem azt, de ez mindegy.. Na, hogy vegyünk konkrét példát. Itt volt Massa balesete a Hungaroringen nem is olyan régen. Rögtön mindenki tudta, hogy az a bizonyos csavar, v. mi hány G-vel csapódott be, és rögtön mindenki tudta azt is, hogy már nem lesz belőle soha többet nemhogy autóversenyző, de egészséges ember sem. Lépten-nyomon lehetett hallani, olvasni a "szakértőket", akik tudták, hogy mi miért történt, ki hibázott, mit kellett volna csinálni, hol kellett volna a sisakot tesztelni, megrendelni, meg ilyenek. Sőt, aztán mindenki felcsapott orvossá. Mert az, hogy még mindig altatják, az tuti, hogy csak kamu, és valójában mély kómában van, és fel sem fog ébredni. És az is tuti, hogy ha felébred, nem fog tudni sem beszélni, sem járni. Egész komoly "szakértőnek" számít ilyenkor, akinek az ismerősének az ismerőse már látott valakit, aki így járt... és aztán meg lehet nézni... Szóval, ilyen szempontból elég viccesek vagyunk. Én is. Mert egész komolyan és mély meggyőződéssel tudok "szakérteni" egy csomó mindenben, pedig úgy egyébként baromira nem értek hozzá.Amihez meg elvileg értenék, abban meg elég ritkán "szakértek". De hogy miért is jó ez, azt nem tudom.
De azért azt elárulom, hogy végül azoknak a "szakértőknek" lett igazuk, akik azt mondták, tökéletesen egészséges emberként fog újra autóba ülni. Mert tényleg. Már a saját lábán érkezett haza. :)
Azt nem tudom, milyen apropóból született ez a post. Nem szánom senkinek sem sértésnek, vagy ilyesmi. Csak úgy eszembe jutott, és leírtam. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése