2016. jún. 11.

Elkezdődött

Tegnap a foci Eb, ahol- negyvenkét év után végre- a mi válogatottunk is részt vehet.
 Attól, hogy közben ezer más dolgunk van, azért- lehetőség szerint- minden meccset figyelemmel fogunk kísérni. Amit nem látunk a tévében, azt majd- kihasználva az internet összes előnyét- a mindenféle appok, és weboldalak segítségével fogunk nyomon követni. Természetesen elsősorban a magyar fiúknak drukkolunk, és elárulom, nem mindannyian merjük elhinni, hogy akár még összejöhet a csoportból továbbjutás is. Én, az örök optimista bízom bennük. Nem másodsorban, hanem úgy kb. eléggé drukkolok az örök kedvenc németeknek is. :)
És meg kell mutatnom ezt a jófej EB kabalát is, akit Super Victornak hívnak, és szerintem irtó cukira sikerült.

Ma pedig elkezdődött a bontás is végre a leendő otthonunkban. Én voltam az egyetlen "haszontalan" ember ott ma, így én fotóztam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése