2016. júl. 15.

Tavasz a nyárban

..avagy mit lehet akkor tenni, ha a magunkfajta nyárimádókkal kiszúr a természet, és úgy járunk a nyaralás közepén, hogy hopp, alig van húsz fok. És ha már alig van húsz fok, akkor nem lehet strandolni, az egészen biztos. Amúgy is kétharmados többségben vagyunk, akik már harminc fok alatt sem megyünk be a vízbe, mert hideg, csak a két legkisebb legény a gáton e téren, nekik aztán meg sem kottyan semmiféle hideg víz.
Na szóval.. amikor ilyen zord az időjárás, és gyakorlatilag nyaralásra majdhogynem alkalmatlanná is teszi a viharos szél és a hideg, akkor kell azt tenni, hogy megyünk megy (majdnem teljes) kört a Balaton körül. Ez jól elszórakoztat mindenkit, jól el is telik vele az idő.. épp annyi időt töltünk a kocsiban, hogy ne fagyjunk halálra, de épp annyi időt vagyunk a levegőn is, és vízközelben is, hogy azért érezzük a nyaralás-feelinget is.
Így volt ez ma. Elindultunk, és csak mentünk.. először Keszthelyen álltunk meg (és a keszthelyi obiban még kád is volt, csak épp érdekes a helyzet, mert a weboldalukon meg úgy van, hogy nincs, amúgy meg a saját szemünkkel láttunk három darabot is.. így nehézkes lesz megrendelni is.. de ezt majd még lezongorázzuk valahogy)

Keszthelyen megnéztük a kikötőt, épp ott volt a Helka, és ha már ott volt ő is, meg én is, akkor készült rólunk egy közös kép.

Nem vagyok durcás, csak nagyon fújt a szél
Keszthely után indultunk tovább, gyönyörű tájakon, szebbnél szebb kilátás nyílt a Balatonra. Kedvem lett volna unos-untalan megállni, és mindenféle szögből lefotózni, amíg csak meg nem unom, vagy meg nem telik a telefonom memóriája.
Ma is voltunk Badacsonyban, de ezúttal épp csak átutazóban, kávéztunk, sétáltunk, kicsit kinyújtóztattuk a lábainkat, meg ne unjuk a sok ülést.

Révfülöpön ma is megnéztük, hogy hol forgatják a Balatoni nyár című műsort, kicsit "átpillantottunk" a déli partra a kikötőből, de persze itt is nagyon fújt a szél.
Balatonfüreden ettük meg a jó későre tolódott ebédünket, majd kicsit sétáltunk még, a fiúk fagyiztak, ilyen kis szerény adagot ettek:

Elképesztően sok ember volt, még mindig a kék szalag vitorlásverseny hozadéka nyilván, mert ez a hétvége az övéké ott. :)
Komppal jöttünk át a déli partra, ahol várt minket a szokásos nyugalom és csend.
Balázs még mindenáron le akart menni a kikötőbe. Először nem is értettem, miért akarja ennyire, azok után, egész nap egyik kikötőből a másikba mentünk.. de aztán amikor odaértünk, máris minden világos lett. Nem tudta, mégis valahogy ráérzett...

Ő várt minket

Meg Ő is

A két nagy kedvenc hajónk állt ott a kikötőben, mintha csak ránk várt volna. :) Nem is nagyon akartuk otthagyni őket. :)

Még lefotóztuk a megunhatatlan naplementét, ki tudja, hogy a következő két napban (nem akarom elhinni, hogy lehet még ennél is rosszabb idő..) lesz e részünk ilyen látványban.

Ahogy Ő látta

És ahogy én láttam
Mindenesetre jó kis nap volt. :) Még vár ránk egy csomó ilyen.