2012. okt. 18.

Nincs itthon semmi

Bírom, hogy a gyerekeim néha felkutatják az egész lakást (na nincs nehéz dolguk, ha a négyzetmétereket nézzük), hűtőt, szekrényeket, és aztán közlik, hogy nincs itthon semmi, amit enni lehetne. Ma is így volt ez, Balázs már akkor mondta, mikor értem jött Freddy-vel, akit a változatosság kedvéért állatorvoshoz vittünk, mert most épp lesántult szegény. Kapott injekciót, három napig póráznyugalomra van intve (tehát nincs rohangálás), aztán meglátjuk, csak egy kisebb húzódás e, vagy valami más. (egy helyen az ujjainál érzékenyebb volt neki, de nem lépett bele semmibe). Szóval, vissza az eredeti témához. Balázs már jelezte, hogy Roli felkutatta az egész konyhát, de nem talált semmi ennivalót. Vagyis édességet. Tudtam én is, hogy tényleg semmi nincs itthon, és épp ezért reggel vettem is nekik egy doboz nápolyis csokit.
Na de mindezt továbbgondolva, gondoltam egy merészet, és bemutatom nektek, milyen az, amikor nincs nálunk itthon semmi. Először vegyük leltárba a hűtőt.





Ki találja ki, mi az, ami miatt még sincs itthon semmi? Mi hiányzik a hűtőből?
És a tietekben mi van?

12 megjegyzés:

  1. Hát ezek közül nálunk csak aktívia van. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Hogyhogy mi hiányzik? Hát nyilván a túró rudi! :)
    (én voltam az előző is, csak rossz fiókba léptem be)

    VálaszTörlés
  4. Ez egyértelmű: túró rudi vagy valamelyik kinder tejdesszert. :o) Nálunk a vízilóformájú a favorit, de a manduladarabos bevonatú kissé ovális és csúcsos se rossz.

    VálaszTörlés
  5. Egyébként nekem személy szerint a sajt hiányozna, mert a sajtfüggő vagyok, de most próbáltam a fiaim fejével gondolkodni. :D

    VálaszTörlés
  6. Túró rudi!:-)
    Nálunk még van benne ez, az....Nemrégen voltam a hétre bevásárolni.. majd jövőhét elején, vagy a hétvégén, már könnyebb lenne felsorolni.:-)))

    VálaszTörlés
  7. Dius!
    Nekem is túró rudi ugrott be, bár én nem szeretem, a lányok igen!

    VálaszTörlés
  8. Hű, mennyi túró rudis család... :-)))
    Hát hol van a bor??? Valami jó kis félédes fehér. Az kellene még ide! :-)

    VálaszTörlés
  9. Dominika, de azt nem hiszem, hogy Roli keresné!!!
    De én inkább valami jó kis vöröset hiányolok!:-)))))

    VálaszTörlés
  10. Hát, de Dius kérdezte, mi van a mi hűtőnkben... :-)
    Na jó, lehet vörös is! Vagy tokaji aszú... hmmm.

    VálaszTörlés
  11. Valami műzli szerűség? Cini minis, vagy hogy hivják:) a gyerekek szeretik, én ritkán engedélyezem még is a gyerekemnek. nálunk is joghurt és rudi szokott lenni általában.

    VálaszTörlés
  12. Eltaláltátok, a túró rudi a hiánycikk. Ilyen kinder izéket nemigen veszünk.
    Sajt egyébként kétféle is van a képen is, csak jól elbújtak. :)
    Dominika, bort (se fehéret, se vöröset) nemigen találni a házunk táján. Ugyan van egy fél liternyi házipálinka (és az tényleg lemaradt a képről), de minket ismerve onnan megy majd nyugdíjba. :D Nem szoktunk inni semmilyen alkoholt. :) Max. nyáron egy-egy gyümölcsös sör, vagy cider. :)
    Kovtama, műzli sincs nálunk sem. Gabonapehely néha. (az sem jobb, csak azt azért kapnak..)

    VálaszTörlés