2019. júl. 22.

Soha rosszabb hétfőt

Még magamnak is alig hiszem el, hogy ma tényleg hétfő volt, pedig még utána is néztem. A hétfők általában nyűgösek, és nehezen telnek
 Ez a mai azonban nagyon jó nap volt
 Pont olyan meleg van, amit én szeretek, és még úgy sem zavar, hogy mostanra rendesen előjött a szokásos allergia szerűség a lábamon, ami szörnyen viszket, és ma már nem mertem a vízbe sem bemenni.
Délután voltunk Tihanyban, és nem csak nézelődtünk egy jót, de találtam ugyanolyan kancsót, mint amilyen sótartónk van otthon.
Minden kívánságom így teljesüljön.









2 megjegyzés:

  1. Örülök a kancsódnak :) ! Tihany pedig az egyik legjobb úti cél, mi is nagyon szeretjük, valahogy minden évben ott kötünk ki mi is :) ... Még sok-sok ilyen szép napot ott a Balatonnál (meg egyébként is :) ) Nektek :) !

    VálaszTörlés
  2. Tele vagyok bögrékkel (éppen a Charity boltba készülök vinni egy párat) de emellett én se tudnék csak úgy elmenni.
    Tihany pedig tényleg megunhatatlan.
    Ági

    VálaszTörlés