2012. aug. 3.

Pénteki üres

Ma sem beszélek, jobban mondva írok majd lyukat a hasatokba. Egyrészt, mert nem aludtam túl sokat, másrészt elfáradtam ma egész nap, harmadrészt nincs is mit mondanom. Ez utóbbi elég ritkán van, mert én vagyok az, aki mindig gondolkodik valamin, vagy épp véleménye van valamiről. De ez most egy tökéletes üresjárat.
Azért azt mindenképpen elmesélem, hogy a gyűrű ma délelőtt előkerült. Azok után, hogy Balázs a nap előbukkanásával egy időben nekiállt keresni, és nekem is azzal telt a reggel, hogy mindenhol azt kutattam... délelőtt Erik rátalált a hátsó udvarban. Igazából rejtély, hogy került oda, mert mindannyian megnéztük ott, nem is egyszer, és nem volt ott... de ezek szerint mégis. Mindegy, a lényeg, hogy megvan. :) Örülünk neki nagyon. :)
Meg hogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése