2024. júl. 1.

Hétfő

 Az egyetlen pozitívum, amit a mai napról el tudok mondani, az az, hogy már július van, és szépen telnek a napok addig, amíg végre következik a nyaralás ideje. 

Minden másban tipikus hétfő volt. Nem is aludtam ki magam, mert először fel kellett kelnem becsukni a tetőablakot az eső miatt, aztán a csukott ablak miatt lett 30 fok a szobában. Szerencsére mire ezt a hőfokot elértük, már elállt az eső, és elég gyorsan vissza is aludtam. Mégsem aludtam ki magam. 

A munka monoton, de fárasztó és lélekölő. Igaz, az utóbbi inkább személyekhez köthető. Emiatt tényleg számolom a napokat, amikor kicsit végre kiszabadulok onnan. Minden nap úgy megyek pedig, hogy ma nem foglalkozom senkivel, nem érdekel ki mit csinál, mit mond, de nem sikerül függetleníteni magam. Gondolom azért több idő kell ehhez, főleg, mert alapjáraton azért inkább nyitott vagyok és szeretem az embereket, nem pedig bezárkózom mások előtt. 

De itthon minden rendben van. Erik nyomja a munkát minden nap, Roli itthon van, ő meg rengeteget segít a mindennapi teendőkben. Balázs nagyjából ugyanolyan fáradt, mint én, és nála is be van telve a pohár is. Tényleg jó, hogy már nincs sok hátra..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése