2019. okt. 13.

Vasárnap

Lehet abban valami, hogy az az én (egyik) legnagyobb bajom, hogy nem fekszem le időben, és emiatt aztán nem tudom kialudni magam. Ezt ugye nem nagyon szívesen ismerem el, de abból kiindulva, ahogy ma reggel ébredtem...hát muszáj vagyok ezt a következtetést levonni. Mert persze, tegnap este már tíz óra előtt ágyban voltam. De persze az is lehet, hogy a jó balatoni levegő volt rám olyan fergeteges hatással, hogy még ma reggel is éreztem.
Lényeg a lényeg: ma soknapos semmittevés és mindenre alkalmatlanság után végre üteste mostam a szennyes tartót (öt adag volt a hétkilós mosógépben), háromféle húst sütöttem ebédre, és még végre a wc-ket is kisikáltam.
Természetesen szavazni is voltunk, és most már a politikatudomány szakos egyetemistától kapom az információkat az eredményekről.
És természetesen megnéztük a válogatott meccset is ma este. Az a meccs volt, amire lehet mondani, hogy de legalább megvan a három pont.
Ez egy jó hétvége volt, gyönyörű idővel, még tarthatna pár napig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése